|
|
|
|
|
|
|
STUDIO SEMAFOR |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dolgoletne izkušnje in veliko uspešno izvedenih projektov nam omogočajo,
da skupaj z naročnikom uspešneje pristopimo k postavitvi njihovih ciljev,
njihovemu razumevanju in določitvi tistih potrebnih korakov za njihovo
dosego. Razumevanje želja strank, skupno kreiranje projekta, definiranje
ciljnih skupin, nakupovalnih, prodajnih, marketinških trendov in
ustvarjanje najprimernejše strategije so zagotovilo za doseganje boljših
rezultatov in uspešnosti nadaljnjega dela naročnika. Takšen pristop k
delu je naš zaščitni znak, s čimer se razlikujemo od konkurence in
povprečnosti. |
|
|
|
|
|
|
S stalnim spremljanjem sprememb lokalnih, regionalnih in globalnih
trendov na tržišču odkrivamo osnovno motivacijo potrošnikov in njihovih
navad. To nam omogoča, da sledimo in poznamo potrošniške navade ter
kreiramo programe promocije, ki bodo potrošnike navdušili in povezali z
znamko ali proizvodom. |
|
|
|
|
|
|
|
|